Katalog

Články

Často kladené otázky

Jak poznám, že jste přijali objednávku?

Na Váš e-mail, který jste udali v objednávkovém formuláři, přijde automaticky potvrzení objednávky.

Proč mi nepřišlo žádné potvrzení objednávky?

Může se to stát, je pro to několik důvodů - buď máte zaplněnou schránku (odmažte staré e-maily) nebo jste při vyplňování zadali špatně svoji e-mailovou adresu, proto je tak důležité vždy překontrolovat zadání vašeho e-mailu před odesláním objednávky.

Jak poznám, že jste mi odeslali zboží?

Na Váš e-mail přijde potvrzení o vyexpedování zboží. Po předání dopravci dostanete další e-mail od dopravce s číslem zásilky a poté můžete sledovat pohyb Vaší zásilky na internetu na stránkách přepravní společnosti.

Proč bývají na faktuře jména psaná malými písmeny? 

Máme naším webovým programem umožněn export objednávek do ekonomického systému (účetnického programu), takže to, co vy napíšete při vyplňování fakturačních údajů, to se objeví na faktuře. - Stejně tak i na adresním štítku na balíku. Často se stává, že naimportovaná adresa nesouhlasí s databází adres u dopravců, takže jejich program odmítne Vaši adresu na štítek vytisknout - pak se stáváme "detektivy", kdy pátráme nejen po Vašem správném příjmení, ale především po správné adrese - velmi často nesouhlasí poštovní směrovací číslo se jménem města, které je uvedeno v objednávce.

Kdy obdržím objednané zboží?

Pokud zvolíte způsob platby "na dobírku", pak vaši objednávku vyřídíme obratem, nejpozději ve výjímečných případech do 10 dnů (o tom vám bude podána zpráva). Ve většině případů se nám daří zboží odeslat hned druhý den po obdržení objednávky.

Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, zboží bude odesláno okamžitě po převodu finanční částky na účet v bance (v případě nějakého nečekaného problému Vás kontaktujeme).

Proč mám nakupovat právě u vás?

Jsme schopni garantovat velmi slušné ceny, jen kvalitní zboží, včasné vyřízení objednávky i dodání zboží. Velkou předností je možnost výběru zboží v pohodlí domova, dostatek času a klidu k přečtení podrobných popisů (+ foto) u jednotlivých produktů.

Máte stanovenou minimální cenu objednávky?

V případě platby kartou či platebním převodem předem nemáme (při platbě na dobírku musí být minimální hodnota zboží 200,-- Kč). I když nám objednávky 1 sáčku byliny či čaje nepokryjí ani náklady na balicí materiál (všechny práce spojené s expedováním děláme pak samozřejmě také zadarmo), chceme tak vyjít vstříc zákazníkům, kteří nemají možnost sehnat toto někde jinde.

Zvažte sami, jestli chcete při malé objednávce platit poštovné, resp. dopravné, které je podle způsobu platby a volby dopravce (Česká pošta, dopravce Geis nebo expresní přepravní služba PPL) různě vysoké (více v obchodních podmínkách). 

Dodáváte zboží na Slovensko?

Ano, ale vzhledem s problémům v minulosti vyřizujeme pouze objednávky zaplacené platební kartou. Podrobnosti najdete v našich obchodních podmínkách.

Proč se nemůže objednávat ze Slovenska na dobírku jako tomu bylo dříve?

K tomuto opatření jsme museli přistoupit vzhledem k tomu, že se nám opakovaně vracely ze Slovenska nevyzvednuté zásilky a pro nás to znamená nejen zbytečnou ztrátu času při expedici, ale i ztrátu finanční, protože samozřejmě musíme zaplatit v takových případech náklady za dopravu zásilky na Slovensko a zpět.