Katalog

Články

Obchodní podmínky

V následujícím textu naleznete informace týkající se podmínek nákupu v tomto internetovém obchodě.

Kupní smlouva

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami našeho internetového obchodu www.cestabylin.cz a  souhlasíte  s níže uvedenými obchodními podmínkami – s odvoláním na §273 Obchodního zákoníku.

Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Veškeré objednávky provedené přes objednávkový formulář, e-mailem nebo telefonicky jsou závazné. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Kupní smlouva je uzavřena formálním potvrzením objednávky prodávajícím.

Objednávka

1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.

2. Po odeslání objednávky Vám bude odesláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, kontaktujte nás okamžitě e-mailem ( v sekci Napište nám) nebo telefonicky. V případě, že jste toto potvrzení nedostali, znamená to, že jste chybně vyplnili fakturační údaje či chybně uvedli Vaší e-mailovou adresu (nejčastější situace).

3. Objednávku lze stornovat nebo upravit  do dvou hodin po odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám, e-mailem na adresu info@cestabylin.cz.

4. Při nákupu zboží v hodnotě nad 2500,-- Kč cenu za dopravu neúčtujeme (týká se pouze České republiky).

5. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou konečné.

6. Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.cestabylin.cz jsou platné v okamžiku objednání.  Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v případě náhlé změny kurzu CZK vůči EUR nebo USD nebo neočekávané změny obchodních podmínek výrobce či distributora daného produktu . Ve výjímečných případech  náhlé změny ceny nebo možnosti dodání produktu od výrobce (dodavatele) je prodávájící oprávněn odmítnout plnění automaticky potvrzené objednávky.

7. Po odeslání objednávky má Zákazník možnost využít službu platební brány, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky či na zabezpečenou stránku pro platbu kartou. Po realizaci transakce předá brána informaci o provedení eshopu, který může expedovat zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím bankovních účtů společnosti ComGate Payments, a.s.

 

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

  • Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
  • O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s vámi.
POZOR!!! Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět. 

Doručení zboží a způsob úhrady

1.  Zboží zasíláme v ČR Českou poštou nebo  přepravcem Geis. Konkrétní způsob dodání si zvolíte sámi při vyplňování objednávkového formuláře.

2. V objednávkovém formuláři si zvolíte i způsob úhrady z nabízených možností:

  • dobírkou, tzn. platbou v hotovosti při doručení zboží
  • bankovním převodem na náš účet . Jestliže nedojde k uhrazení objednávky do 15 pracovních dnů od jejího učinění, bude objednávka z naší strany stornována.
  • platební  kartou - musí být aktivována pro platbu na internetu
UPOZORNĚNÍ: při platbě předem (platební kartou či bankovním převodem) není určena minimální hranice výše objednávky, při platbě dobírkou musí být minimální hodnota objednávaného zboží alespoň 200, -- Kč. 

3. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy.

4. Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme.

5. V každém balíčku je přiložena faktura, kterou je nutné uschovat pro případ vrácení zboží.

6. Zboží je obvykle odesíláno do 5 dnů po obdržení objednávky. Většinou je však zasláno obratem.

7. Zásadně posíláme objednávku kompletní, na přání lze vyřídit objednávku i po částech, ale jen v případě, že zaplatíte poštovné i při druhém zaslání.


Přeprava Českou poštou:
 

  • Veškeré zásilky od nás odchází nově jako "Balík Do ruky" - více info zde  (odkaz na stránky České pošty)
  • Sledování zásilky - od České pošty obdržíte zprávu s číslem zásilky (podmínkou je správně uvedená Vaše e-mailová adresa a číslo mobilního telefonu) a můžete ji sledovat na http://www.cpost.cz - zjistíte tak, kde se právě přepravuje či kde je uskladněna v případě, že vás doručovatel České pošty nezastihl.
  • Dle našich smluvních podmínek by měla být zásilka na poště uložena 7 dnů (máte možnost si tuto dobu prodloužit až na 15 dnů na Vaší dodací poště), pak se v případě nevyzvednutí vrací nazpět.
  • Zboží vám bude doručeno druhý pracovní den od předání zásilky dopravci (o předání zásilky dopravci dostanete informaci od nás e-mailem generovaným naším webovým programem)
  • Výše poštovného je smluvně dojednána s Českou poštou a liší se podle výběru způsobu platby zboží:

Ceny:
- při platbě předem bankovním převodem či platební kartou: 98,-- Kč (včetně DPH)
- při platbě na dobírku (platba zboží v hotovosti při převzetí zásilky): 134,-- Kč (poštovné 98,-- Kč + dobírka 36,-- Kč - vše včetně DPH)

Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti.

Převzetí zásilky - Reklamace mechanického poškození :

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě, že balíček přijde viditelně poškozen, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Předáváme informace České pošty:

  • přepravíme a dodáme zboží do hmotnosti 30 kg po celé České republice
  • garantujeme dodání již následující pracovní den po dni podání
  • prodlužujeme dobu doručování  balíkových zásilek ve vybraných lokalitách, a to až do  večerních hodin
  • avizujeme doručování Vaší zásilky prostřednictvím SMS zprávy
  • umožňujeme sledování cesty Vaší zásilky On-line

Bližší informace o všech typech balíkových zásilek a ostatních službách České pošty najdete na www.ceskaposta.cz.

 

 

 Přeprava s dopravcem GEIS:


 

  • V den předání balíčku kurýrovi (řidiči spol. Geis) Vám bude odeslána e-mailová zpráva s informací, že dopravce balíček převzal.
  • Následující pracovní den je zásilka doručována.
  • Na začátku rozvozu (v ranních hodinách) obdržíte od dopravce Geis sms-zprávu, že balíček je tento den rozvážen.
  • Přesnější čas doručení Vám oznámí během dne telefonicky řidič - Podmínkou kontaktu se řidičem je sdělení Vašeho telef. čísla, na kterém budete k zastižení (uvedení do objednávkového formuláře).
  • V případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě "Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení"
  • Následující den bude pokus o doručení opakován - v případě neúspěšného pokusu o doručení bude zásilka uložena na depu příslušném k adrese příjemce
  • Doba uložení na depu je 7 dnů, v nichž lze kdykoliv zažádat o opětovné doručení
  • V případě nepřevzetí zásilky se tato vrací po 7 dnech odesílateli
  • Sledování zásilky on-line: pohyb zásilky lze sledovat na webových stránkách dopravce www.geis.cz - vpravo, popř. zde: http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/Tracking.aspx
  • Více informací na www.geis.cz

Ceny:
- při platbě předem bankovním převodem či platební kartou: 74,-- Kč (včetně DPH)
- při platbě na dobírku: 98,-- Kč (dopravné 74,-- Kč + dobírka 24,-- Kč - vše včetně DPH) - dobírku je nutné uhradit řidiči v hotovosti GEIS při převzetí zásilky

Objednávky ze Slovenska jsou vyřizovány za podmínek:

Na dobírku zásilky na Slovensko neposíláme ! ! !

Nezasíláme plátcům daně z přidané hodnoty ! ! !

Objednávky ze Slovenska vyřizujeme jen za následujících podmínek:

1. platba:

  • platební kartou
Pozor!!! Upozorňujeme zákazníky, že při platbě kartou si banka neúčtuje poplatek za provedený přeshraniční finanční převod (převod finanční čásky z jedné měny na jinou např. z eura na koruny) .

2. cena dle zvoleného dopravce (platí pouze v případě hmotnosti zásilky do 8 kg):

  • přeprava Českou poštou - 330,-- Kč
  • přeprava dopravcem GEIS - 180,-- Kč 

Upozorňujeme, že veškeré informace o doručení zboží a způsobu úhrady jsou platné pouze pro území České a Slovenské republiky. Objednávky z jiných států vyřizujeme výhradně po individuálně domluvených podmínkách. 

Kontrola dodávky

V případě, že balíček přijde viditelně poškozen a vy jste tedy s dopravcem sepsali protokol o shledané závadě, sdělte nám prosím tuto skutečnost a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Reklamační řád

Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  • O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám. Zde uveďte jméno, příjmení, adresu a důvod reklamace.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude reklamace vyřízena.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.

Vrácení zboží

  • Zboží je možné nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje.
  • O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno.
  • Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na Váš účet nebo poštovní složenkou (poplatek za poslání peněz, který si účtuje Česká pošta Vám bude stržen). Pro případ vrácení peněz bankovním převodem připište číslo vašeho účtu a kód banky.
  • Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží, nikoliv poštovné.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.
 

Bezpečnostní ujednání

1. Ochrana osobních dat - provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků, slouží výhradně pro komunikaci se zákazníkem a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

2. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví prostřednictvím platební brány společnosti ComGate Payments, a.s. jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

3. Všechny nabízené produkty jsou v České republice legální. V případě nesprávného použití neneseme žádnou zodpovědnost.

4. Zákony a předpisy:
   - zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
   - zák. č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikání

Informace k EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Upozornění:

1. Nakupovat v našem internetovém obchodě smí pouze osoby starší 18 let.

2. Nákup zboží je možný pouze přes internet.

Děkujeme Vám za přečtení těchto obchodních podmínek. Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem. Přejeme Vám radost při nakupování v klidu domova.

 

Bylinné a kořeněné soli

Bylinné a kořeněné soli Cereus nabízí lahodné spojení himálajské krystalické růžové soli se směsí kvalitních bylinek v BIO kvalitě. Dobrou chuť!

Koupelová sůl

Himálajská sůl Cereus je vytěžena z jednoho z nejstarších přírodních zdrojů na zemi. Obsahuje řadu minerálních látek a stopových prvků. Koupel v ní je příjemná, osvěžující relaxace očistná pro kůži, vlasy, ale i klouby a tkáně. Pomocí osmózy uvolňuje z těla škodlivé a jedovaté látky a doplňuje minerály.

Čakrové svíce

Čakry jsou energetická centra v těle, která se mohou aktivovat barvami. Jasnovidní lidé  barvy čaker vidí. Když jsou všechny barvy jako v duze rovnoměrně aktivovány, procitne člověk ve svůj plný potenciál. Pokud dokážeme udržet naše čakry v harmonii, ovlivníme tím velmi pozitivně naše fyzické i duševní zdraví.