Doprava a platba

 

GLS logo (1)

GLS - doručení kurýrem (ČR)

Nechte si poslat balíček až k Vám domů. GLS Vám v den doručování zašle SMS zprávu s 3hodinovým časovým oknem, kdy k Vám dorazí. Pokud by Vás nezastihl, uloží zásilku v nejbližším GLS parcelshopu, kde si ji poté můžete vyzvednout. Nepřevzetí zásilky neznamená ukončení kupní smlouvy.

Objednávka:
 Váha zásilky:
Cena:
Do 1 500 Kč
Do 2 Kg
80 Kč
Nad 1 500 Kč
Do 2 Kg
ZDARMA
Do 1 500 Kč
2-7 Kg
100 Kč
Nad 1 500 Kč 2-7 Kg ZDARMA
Do 1 500 Kč Nad 7 kg 120 Kč
Nad 1 500 Kč Nad 7 kg ZDARMA


Platba na dobírku 55 Kč.  

GLS - Parcelshop (ČR)

Víte, že nebudete doma k dispozici? Nebo chcete za dopravu ušetřit pár korun? Pak si nechte balíček zaslat na GLS Parcelshop. Stačí si jen vybrat dané výdejní místo. Jakmile na něm bude balíček uložený, obdržíte SMS zprávu. Nepřevzetí zásilky neznamená ukončení kupní smlouvy.

Objednávka:
 Váha zásilky:
Cena:
Do 1 500 Kč
Do 2 Kg
70 Kč
Nad 1 500 Kč
Do 2 Kg
ZDARMA
Do 1 500 Kč
2-7 Kg
90 Kč
Nad 1 500 Kč 2-7 Kg ZDARMA


Platba na dobírku 55 Kč.

  

GLS - doručení kurýrem (Slovensko)

Nechte si poslat balíček až k Vám domů na Slovensku. GLS Vám v den doručování zašle e-mail s 3hodinovým časovým oknem, kdy k Vám dorazí. Pokud by Vás nezastihl, uloží zásilku v nejbližším GLS parcelshopu, kde si ji poté můžete vyzvednout. Nepřevzetí zásilky neznamená ukončení kupní smlouvy.

Objednávka:
 Váha zásilky:
Cena:
Do 1 500 Kč
Do 2 Kg
155 Kč
1 500 - 2 000 Kč
Do 2 Kg
75 Kč
Nad 2 000 Kč
Do 2 Kg
ZDARMA
Do 1 500 Kč 2-7 Kg 180 Kč
1 500 - 2 000 Kč 2-7 Kg 100 Kč
2 000 - 2 300 Kč 2-7 Kg 50 Kč
Nad 2 300 Kč 2-7 Kg ZDARMA


Platba na dobírku na Slovensko NELZE

 

Postup při viditelném poškození zásilky

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda zásilka není viditelně poškozena. V případě, kdy je balíček viditelně poškozen a lze předpokládat, že došlo i k poškození zboží, tuto zásilku nepřebírejte! S dopravcem sepište protokol o shledané závadě a zásilka nám bude vrácena. Pokud se i přes viditelné poškození rozhodnete zásilku převzít, rozbalte ji a zkontrolujte zda je zboží nepoškozené za přítomnosti řidiče (doručovatele). V případě poškození zboží zásilku nepřebírejte a s dopravcem sepište protokol o shledané závadě.

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosím, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.

 

Možnosti platby:

Dobírka - 55 Kč (Cena se platí vždy, i pokud je dopravné ZDARMA)

Běžný bankovní převod - ZDARMA

On-line platební kartou - ZDARMA (Zajišťuje platební brána ComGate)

Twisto - ZDARMA - mějte u sebe zboží hned, ale plaťte až za 14 dní (faktura je vystavena 1. dne následující měsíc)